" به وب سایت پرتو خوش آمدید "

هدف ما شناخت و گسترش رشته علوم انسانی است

" به وب سایت پرتو خوش آمدید "

هدف ما شناخت و گسترش رشته علوم انسانی است

" به وب سایت پرتو خوش آمدید "

سلام من زهرا حامدی دانش آموز کلاس هشتم مدرسه حدیث در شهرستان دیر هستم . امیدوارم از وبلاگ من لذت ببرید و بیش تر با رشته انسانی آشنا شوید .
تمام پست ها در این وبلاگ از کتاب ها و سایت های معتبر گرفته میشود . همچنین نظر و پیشنهاد یادتون نره ممنون از همگی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان

عکس نوشته انگلیسی

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۱۶ ب.ظ

 
 یادت باشد.
هرچقدر هم که بد باشی، باز هم کاملا بی مصرف نیستی. دست کم میشود به عنوان یک مثال بد از تو استفاده کرد!
 





 
از شکست خوردن نترس. از تلاش نکردن بترس ….




اگر با خودت دوست شوی، دیگر هرگز تنها نخواهی بود …




کسی را که دنیا او را زیبا میپندارد انتخاب نکن.
کسی را انتخاب کن که دنیای تو را زیبا کند …



زندگی زیباست




از چیزهای کوچک زندگی ات لذت ببر
یک روز به عقب نگاه میکنی و میبینی که آنها همان چیزهای بزرگ و مهم بوده اند ….




از روی ظاهر دیگران درباره ی آنها قضاوت نکن، قلبی ثروتمند ممکن است زیر لباسی مندرس نهفته باشد.




بخاطر بزرگ شدن از بازی کردن دست نمیکشیم، چون از بازی کردن دست میکشیم بزرگ میشویم.




عمیق فکر کن
آرام صحبت کن
زیاد دوست داشته باش
تا میتوانی بخند
به سختی کار کن
به سادگی ببخش
و مهربان باش ….




زندگی درباره ی لحظه هایی نیست که نفس میکشی، درباره ی لحظه هایی است که نفست را میگیرند




پو پرسید : امروز چه روزیه؟
پیگلت گفت : امروزه!
پو گفت : آره همون روز مورد علاقمه!



ما مثل چای کیسه ای هستیم
قدرت واقعی ما وقتی معلوم میشود که در آب داغ قرار گرفته باشیم.




وقتی ۵ سالم بود مادرم همیشه میگفت که شادی کلید زندگی است. وقتی به مدرسه رفتم، از من پرسیدند که وقتی بزرگ شدم میخواهم چه کاره شوم؟ من گفتم “شاد” و آنها گفتند که من مفهوم سوال را نفهمیده ام. من به آنها گفتم شما مفهوم زندگی را متوجه نشده اید!



از فرصتت به خوبی استفاده کن !
  • زهرا حامدی

نظرات  (۱)

  • مهندس رضا عباسی
  • سلام
    از تصاویر فوق العاده ای استفاده نموده اید
    به ما هم سر بزنید
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی